Thursday, July 21, 2011

market gak aku...

hahahaha mesty korang ckap aku koya,poyo, budget dan pekara sewaktu dengan bace tajuk ne an... suke aty korang laa nk ckap ap pom.. lao sakit aty jgan laa baca.... tpy mmng sala pom sttamnt 2... aku x market pom.. cam ne laa cite dye... 2 3 ary lepas aku telah tukar status fb aku kepada single pd tengahari 2... mcam seprti biasa msty rmai yg x caye... byak btol soalan yg aku nk kne jawab.... x sngka plak aku.. rmai yg ambk berat... thx kekawan kerana slalu suport aku.... hehehe... yang klakarnye cam ne... lepas aku tukar status 2... byak plak aku terima tawaran.. x smpai mlm da 3 tawaran aku dpat... da mcam artikel 'perigi cari timba' muke surat 89 perenggan ke 4. nisbah perempuan dengan lelaki adalah 37 nisbah 1... hahaha klakar plak aku rasa.... tpy semuanya aku tolak.... bkan sombong@jual mhal... da aku xnk.... nk bwt cam ne... dan tawaran yg trbaru adlah pkol 10 tdy... pape jew laa... soey laa ye.... da aku xnk.. xpaya nk pkse... da laa semenjak due menjak neh rmai jep yg duk add aku... sory laa yg x ltak pix len... yg aku x knal... aku x apporve... ye laa lao approve pom bkan wtpe pom... bwat tmbh friend list jep... bkannye nk tegur pun.... baek laa x paya add lao cam 2... bwat penoh jew.... nk cri mmbe2 pom susa... hesh.... x pe laa... aku eppy ngan idop aku srunk neh.... baek aku focus on study.. hehehhe k la..... da byak aku mengarot... tah pape... sory laa klao ad yg terasa 2 errk.... bubye... salam... thx sbb sudi bace.. :D

1 comment: