Sunday, July 3, 2011

Da tibe masenye...

Sebenarnya da lama aku bwat blog neh... tpy x tao nk mengarot ap tah dalam ne... so tah laa kenapa tiba2 ary neh ase cam nk tulis plak... bosan kowt.. x der keje nk bwat... :D biar lah aku cite sket psal diri aku neh... yang mane knal aku tuh tao laa ea aku cam ne... cam ne perangai aku...arap korg sudi laa eaa bace... aku ne same jew cam dulu2.. cume ad laa brubah sikit2 an... x an nk same jew an... bile nk maju... tpy ad yg masih sama... bese laa an.. manusia... aku pom masih belajar agi.. masih byak ag yg perlu di diperbetol an... ye laa... bak kate org kita bkan malaikat x bwat bwat sala... aku same jew cam korang.. bwat sala.. blaja dari kesalahan.. aku neh pemdiam sket.. susa nk tgur org.. bkan sombong.. tapy malu da... hahaha.. sape yg da knal tao laa aku neh cam ne...  btol laa ckap org x knal make x tao... so nk tao mari laa berkenalan.. aku x memilih pom kawan neh.. sume org aku kawan.. da mcam2 org aku knal aku berkawan.. okie jep... aku x ksa pom... jgan buat tahi suda... aku neh nk ckap baek sgat pom tak.. nk kate jhat pom tak jgak... bese laa... nakal 2 ad laa... :P sbb 2 aku ckap.. knal dlu aku neh... lao korang x suke aku pom x per.. x ksa pom... da laa... aku ase ckop laa sampai sini kowt.... nk tulis byak2 pom korang bkan nk bace pom lao panjang2 an... hahaha k laa... smapi di sini saja... salam..

No comments:

Post a Comment