Wednesday, July 6, 2011

alhamdullilah...

haaa.... result exam da kuar.... aku bersyukur sangat2 walaopon x dpat dekan... ye laa... bole laa ckop2 mkan... xder repat.. ok la.... wlaopom aku target lebey.. tpy nk bwat cam ne an... da x der rezeki... punye laa cuak aku ckap smlam... hesh..... smpai x bole tydo... hahaha (padahal mmng da tydo byak.....) da lah byak karenah nk bole ke ambk result... mula2 borang abes... pastu ke plak tukar baju.. hesh.. pdahal nk ambil result jew pom... bkan nk pegy temuduga... da bole msok.. alamak... panjng pulak kene beratur... mata aku neh da laa start mengatuk... mane x nye.. sblom msuk da aku balon nasi lemak ngan telur sparoh masak... (bkan maen berselera agi..) okie... aku bratur laa jugak sikit... mcam bese laa an.. mao idop senang... tga bratur 2.. ad laa jgak an pkir.. mcam mane laa result aku neh... ye laaa time kelas aku tydo.. brangan tah mane2 org study pom.. aku duk tydo.. pegy kelas pom cincai2 jep.. study last2 minit.....2 yg berasa berdebar gak 2.... tpy aku an... cam bese.. no hard felling.. bnda  da nk jdi.. lao aku nyesal pom ttap same result 2.. itu laa yg buat an sedap an aty sket... lao pkir sal sume 2.. bole gilew mao x botak kepala.... okie... da setel sume... da abes byar.. ad plak hal laen yg bwat aku risao.. org ckap pinjaman da msok.. tpy mse aku cucuk duet pgi 2 x der pom... x an da tolak abes... nk pegy tanye.. mlas plak... ye laa lao dapat penuh smagat jgak nk tanye.. ne dpat ckop2 jep byar yuran... hampeh.. x der lebih... 2 yg mlas nk tnye... tpy aku arap2 da msok laa... bwat x msok.. adoi.. skit kepala plak laa aku jwabnye t... bhagian kewangan da laa cam sial... ikot sedap dye jew brckap... skali aku langar t bru tahu.... so aku mlas nk pkir lebey2... jdi aku pom blik rumah da tidor.... tengah mlm plak bru bgun... 2 pom sbb lapa perot... hahaha okie.... sekian sahaja smpai disini...
thanks.. kepada yang mana sudi menbaca lao ad sala silap 2.. arap ampun dipinta.. (pndai jugak aku berkata2) kita sambung agi di len hari sbb perot pom da lapa neh... aku mao pegy mkan lak neh... assalamualaikum & salam sejahterra.. bubye :P

No comments:

Post a Comment